
Nie tylko logo na koszulce - ukłon w stronę kibiców
Partnerstwo Superbet z Jagiellonią to coś więcej niż tylko obecność logotypu na stroju meczowym. Współpraca ma mieć wyjątkowy, prokibicowski charakter. Już na starcie przygotowano pierwszą akcję skierowaną do fanów - firma dofinansowuje zakup nowych koszulek meczowych w wysokości 100 zł. Akcja obejmuje 1920 sztuk trykotów. Liczba ta nieprzypadkowo nawiązuje do roku założenia klubu.
- Przy zakupie w sklepie stacjonarnym wystarczy pokazać zainstalowaną aplikację, a jeśli chodzi o klientów online, weryfikacja odbędzie się za pomocą adresu email: koszulka@superbet.pl, na który wystarczy wysłać krótką wiadomość, a w odpowiedzi fani dostaną unikalny kod upoważniający do zakupu koszulki ze zniżką - tłumaczy Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet.
Bonus dla użytkowników i kolejne akcje
Dodatkowo kibice, którzy zarejestrują się w Superbet z użyciem specjalnego kodu promocyjnego "JAGA", mogą liczyć na bonus powitalny. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, to dopiero początek atrakcji dla sympatyków Jagiellonii. Planowane są kolejne niespodzianki i inicjatywy wzmacniające więź klubu z jego fanami.
- Jagiellonia doskonale wpisuje się w naszą strategię sponsoringową. To klub z ambicjami, silną tożsamością i ogromnym potencjałem, który łączy nowoczesność z lokalnym charakterem. Cieszymy się, że możemy wspólnie rozpocząć tę drogę. Nasze logo będzie teraz obecne na frontach koszulek aż czterech klubów Ekstraklasy, co tylko potwierdza, że konsekwentnie budujemy pozycję lidera w obszarze sponsoringu sportowego - mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Zadowolenia z podpisania umowy nie ukrywa również prezes Jagiellonii.
- Jestem niezmiernie dumny i szczęśliwy z powodu nawiązania współpracy z tak uznaną oraz rozpoznawalną marką jak Superbet. Chciałbym zaznaczyć, że jest to najwyższa w historii klubu umowa sponsorska, co jeszcze bardziej podkreśla wagę tego partnerstwa. Myślę, że słowo "partnerstwo" jest kluczowym w kontekście naszej umowy. Najbardziej jestem szczęśliwy dlatego, że nie zyskujemy jedynie sponsora, a prawdziwego Partnera, z którym wspólnie osiągniemy wiele - powiedział Ziemowit Deptuła, prezes zarządu Jagiellonii Białystok S.S.A.
O Superbet
Przypomnijmy, że Superbet to międzynarodowy operator zakładów bukmacherskich i gier online, który dynamicznie rozwija się na wielu rynkach, w tym w Rumunii, Brazylii, Belgii i Serbii. Od 2018 roku działa również w Polsce, oferując zakłady zarówno w punktach stacjonarnych, jak i w aplikacji oraz przez stronę internetową.
Jagiellonia to już czwarty klub Ekstraklasy, obok Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS-u Katowice, który trafia do bogatego sponsorskiego portfolio bukmachera.
rafal.zuk@bialystokonline.pl